Conference Fees

Before proceeding to payment, by following the link below, please read the following information:

 

Fees for regular participants and students include welcome kit, book of abstracts, lunches and coffee breaks at Hotel Domus Pacis, and social events.

Accompanying people will join all the social events. Their fee includes lunches and coffee breaks at Hotel Domus Pacis, social events and any other event which could be added later.

It will be possible to pay by either wire transfer or credit card (Visa, Mastercard, Maestro). In both cases, you will have to fill a form with your fiscal data (or the data of the entity which the invoice is to be charged to). In case of wire transfer, after filling the form you will receive instructions for payment.

 

Terms & Conditions

Cancellations are possible only within the 7th of the month after payment. You will have to send a mail to info.flair@ino.cnr.it to notify us of your request. The payed amount, deducted 80 Euro which will be withheld, will be reimbursed via the same mean used for payment. No reimbursements are possible for payments after July 31, 2018.

By clicking on "Proceed to payment" you accept that your data will be transferred to the payment circuit. NO other use will be made of your data. For further information you are invited to read our privacy informative report.

 

Le tasse di iscrizione per partecipanti regolari e studenti includono il kit di benvenuto, il libro degli abstracts, pranzi e coffee breaks presso l'Hotel Domus Pacis, e la partecipazione agli eventi sociali

Gli accompagnatori parteciperanno a tutti gli eventi sociali. La loro tassa di iscrizione include pranzi e coffee breaks presso l'Hotel Domus Pacis, e ogni altro evento che dovesse essere organizzato in seguito.

Sarà possibile effettuare il pagamento tramite bonifico bancario o carta di credito (Visa, Mastercard, Maestro). In entrambi i casi, sarà necessario riempire un modulo con i vostri dati fiscali (o quelli dell'entità cui verrà addebitata la fattura). In caso di bonifico bancario, riceverete le istruzioni per il pagamento dopo aver riempito il modulo.

 

Termini & Condizioni

È possibile cancellare l'iscrizione entro il giorno 7 del mese successivo al pagamento. Per fare ciò occorre richiedere la cancellazione con un messaggio all'indirizzo info.flair@ino.cnr.it. La cifra pagata, al netto dei diritti fissi di 80 Euro, che verranno trattenuti comunque, verrà rimborsata utilizzando lo stesso canale del pagamento. Non saranno possibili cancellazioni per i pagamenti effettuati dopo il 31 luglio 2018.

Selezionando il link "Proceed to payment" accettate che i vostri dati vengano trasferiti al circuito di pagamento. Per ulteriori informazioni consultate la nostra informativa sulla privacy.

 

Proceed to payment

 

 

CNR - Istituto Nazionale di Ottica,  Largo E. Fermi 6, 50125 Firenze, P. IVA 02118311006

 

 

CNR-INO

Type

Amount

Regular Participant

€ 500 + VAT (Total € 610)

Student (ID request)

€ 400 + VAT (Total € 488)

Accompanying people

€ 300 (VAT included)